torsdag 24. februar 2011

hatte eske ;)

Så kule dies måtte jo prøves, fant en slaks oppskrift på denne hatte esken inne på bloggen til http://kortgleder.blogspot.com/ det såg relativt greit ut, men viste seg å vær en smule vanskelig. Men når eg blir så fornøyd med resultatet, så er jo alt bra.
Har brukt litt forskjelligt som eg fekk i julekalenderen til å pynte med, og du er spesiell stempelet. Stemplet på sjokolade på utsiden rett å slett fordi eg glemte å stemple før eg limte sammen, å det stempellet var det eneste som passte oppi hullet. ja ja, hadde jo tenkt å putte sjokolade oppi så det passet jo fint.

Så da får vi se hvem så får denne.


2 kommentarer:

  1. Hei, eg har gitt deg en award, frivillig å motta. Ta ein kikk på bloggem min så ser du meir. 7 spm du må svare på, bilde (award bildet) kan du kopiere fra der og, samt du må utfordre/gi award vidare til 7 stk.
    Utruleg fint kort/hatt du har laga. Fantastisk fint.

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig :)
    Legger meg til som følger og kommer tilbake ved en senere anledning :)
    Ha en fortsatt fin og kreativ uke :)
    *lille*

    SvarSlett