lørdag 5. mars 2011

konfirmasjons kort 1

Har vært på scrappe kveld i gjen, denne gangen lagde eg to konfirmasjonskort, her er det ene. Har brukt et fiske ark som eg hadde liggende og et nytt konfirmasjons ark. Har lånt et koseligt fisker stempel, som eg har embrosert med svart, brukt en fisk i sløyfa og et hjørne. Dette hjørne fikk eg i jule kalenderen min, men eg fant det ikkje så det havna i ovnen med papiret, men etter en stund så fikk eg jo vite at eg skulle ha fått, så eg leita og fant de i aska i ovnen, litt ny farge men ellers fine :)
En enkel inn side med penge lomme lagd av en rest ifra fiske papiret.

Og enkel bakside, har embrosert det personlige stempelet mitt og.


1 kommentar:

  1. godt det ikje var noe bånd eller anna brendbart i pakken da LOL
    Kanskje du har komme opp me ny teknikk i å pimpa scrappegreier?
    Flott kort iallafall:D

    SvarSlett