lørdag 9. juli 2011

Bursdags kort til minste mann

Har lagd et kort til gutten min som blir 14 år i morgen. Han liker å fiske, gå tur i fjellet og han spiller musikk. Prøvde å få med alt på kortet. Tallet er laget av tur kart, men det syntes ikkje så godt på bildet. Arket med bark falt eg aldeles for.




Han får biletter til premiæren på Harry Potter, håper han tar med meg :)






Prøver meg på desse utfordringene med dette kortet.




KortoMania : anything goes


Papiravisen : Monokromatisk


8 kommentarer:

  1. Jeg vil være med på Harry Potter :D

    Malin

    SvarSlett
  2. kjempefint kort, knalltøft med den "barken"; han kommer nok til å elske både kort og gave!

    takk for at du er med på monokromatisk hos papiravisen,
    klem fra Laila

    SvarSlett
  3. Det kortet der var jo supert :D Arket med bark var kjempestillig

    SvarSlett
  4. Så flott kort og arket med bark var perfekt til temaet :)
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  5. Flott kort! Bark-papiret er tøft og passer så bra her. Bursdagsstempelet er herlig :)

    Jeg sier ja takk til ditt snille tilbud om noen stemplede tommestokker. Jeg kan gjerne stemple noe til deg, også. Send meg en e-post, hvis du vil.

    SvarSlett
  6. Stilig kort.
    Takk for at du detar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  7. Flotte farger.
    Takk for at du deltar i Papiravisen.

    SvarSlett
  8. Fint kort. :) Håper du fikk være med på Harry Potter. :)

    Ha en fin dag.

    Hilsen Marlene, GDT hos Papiravisen.

    SvarSlett