onsdag 12. oktober 2011

Min nye scrappekrok

 Planen var å reise på hyttetur i ferien, men siden det kom snø å bilen min ikkje hadde vintersko på, så blei det hjemme ferie isteden for. Å da bestemte eg meg for å få lagd den scrappe kroken eg hadde tenkt på, så slipper familien min å klage på papir rot på spisebordet hver gang vi skal spise.
 Pulten har vinkel, som kan dras laaangt ut, viss eg får scrappe besøk :)
 Det eneste eg har kjøpt til nå er dette lysrøret med stikk kontakter i. Resten er ting som eg vel egentlig ville kaste i konteineren når vi flytta. Men har en mann som samler på alt, og denne gangen hadde han vel rett og.
 Hyllene er ifra min mormor dreiv hobbybutikk, å det er lenge siden, men de virker jo.
Posene mine er fylt med blomster, sortert etter farge, bling og sløyfer og blonder. Hengt opp på ei gammel kirstang (som fulgte med huset) med gardin ringer som fulgte med den nye stanga på soverommet. Så her er det skikkelig gjenbruk :) Så nå er det bare til å følge med videre om det blir noen produksjon.

4 kommentarer:

  1. Kjempe fint :) her er det plass til meg også ser jeg!

    SvarSlett
  2. Så kjekt med eigen scrappekrok. Eg hadde blitt veldig glad for oppskrift i hylla :-) Men ikkje noko stress, ta det viss du har tid.

    SvarSlett
  3. Lucky you så har fått deg hobbyrom! Og så har du plass til besøk også. Kjempesmart hvordan du oppbevarer blomstene dine:-)
    Klem

    SvarSlett