onsdag 23. november 2011

Rød julekort tagg

 Har i dag for første gang laget julekort som tagg, å det var morsomt. Vi i scrappeklubben har lagd julekalendere til hverandre som i skal dele ut når vi møtes i morgen( jada skikkeligt tidligt ute ). Hadde en plan om å lage kortet som en tagg og feste den på posene med gaver, så får eg gjort to ting på en gang. Har brukt et reste ark, reste noter og osteklut, hjerte motivet er glansbilde som eg fikk av mamma i helga, har stansa ut to hjerter til, som eg har stempla god jul på.
Bakpå skal eg skrive en jule hilsen. Prøver meg på Anonyme scrappere sin utfordring, som er juletag/bursdagstag.

2 kommentarer:

  1. Så flotte juletags og kort du har laget!
    Takk for at du blir med i candyen min.

    SvarSlett
  2. For en flott juletag. Nydelig med hjertene, rød sløyfe og bånd.

    Klem May Britt

    SvarSlett