onsdag 21. desember 2011

I siste liten . . . . .

 Hadde bestemt meg for å gi mine kolegaer hver sin jule oppmerksomhet, å den skulle eg jo selvfølgelig komme innom med før jul, siden eg har ferie denne uka, og ikkje klarte å ha de ferdige når eg tok ferie. Men dagene har gått og eg har jo ikkje scrappa på nesten TO uker. Så i dag måtte eg bare sette meg ned, sånn at eg kan gå innom med de i morgen. (for på fredag er det flere som har fri, så det blir jo litt seint).
 Denne diesen som lager jule stjerne har eg rett å slett snopt meg i litt tidlig bursdags presang til meg sjøl :)
 Og som vanlig liker jo eg den blå utgaven best.
Scrappekammeret : I siste liten

3 kommentarer:

  1. flotte både den røde og den blå:)

    SvarSlett
  2. Kjempeflotte begge to! En veldig fin gave til kolleger, og absolutt overkommelig når man skal lage noe i siste liten...

    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett
  3. Supre små gaver å gi bort :)
    Tusen takk for ditt bidrag til vår utfordring på Scrappekammeret!
    Håper du blir med på vår nye utfordring som kommer på torsdag :)
    --klem--

    SvarSlett