søndag 19. februar 2012

Bursdagskort etter skisse

 Har lagd et kort etter en skisse på Sketchy Saturday. Arkene kjøpte eg i Oslo i høst, og de har bare blitt liggende, har noen i blått og. Så i dag bestemte eg meg for å bare begynne å klippe i de. Har brukt halv perler i fra Kort og godt. oste klut. kakeserviet, blonde og sløyfe bånd.
 

Engelen med tekst, har eg klippet ut av et Maja design ark, teksten passte så bra i dag . . . . .



 Her har eg brukt den minste tag diesen til Wiff of Joy, kjempe søt med små hjerter nederst.
 Brukte litt av reste papiret som panel inni.
Sketchy Saturdag : Skisse

4 kommentarer:

  1. Kjempe fint kort.Arket er herligt og du har pynta så bra,teksten likte jeg.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  2. What a gorgeous vintage card! I love the angel, he looks so peaceful and thoughtful. Thanks for playing with us at Sketch Saturday this week, hope to see you again soon! x

    SvarSlett
  3. This is such a gorgeous card. I love the image you've used and the colours also. Hugs Michele x

    SvarSlett