mandag 11. juni 2012

Gutte bursdagskort uten motiv

 Fant ut at eg hadde minimalt med motiv som passet til 15 åringer, er liksom 1 år fortidlig til moped og 3 år fortidlig til bil. Å når mottageren fikk konfirmasjonskort med dataspiller stempel på, så blir det for dumt å få det rett etter på bursdagskortet og. Så da kom eg på at eg en gang såg at noen(husker ikkje hvem) hadde lagd et kort med dette lomme stempelet som motiv.
 Har en tagg med navn og alder oppi den øverste lomma, og pynta med knapper som matsjer mønster arket.
 Har en lomme inni og, til å legge pengene oppi.
 Klarte å få brukt min nye MS punch her og :)
Har bare denne QR koden på baksida.

Anonyme Scrappere : Tre friske farger

2 kommentarer:

  1. så stilligt med lommer som motiv ,likte de knappene og jeg,KJEMPEFINT KORT,klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Så kult gutte kort.... Kjempe stilig å bruke lommer :)

    SvarSlett