søndag 4. november 2012

ATC

 I scrappeklubben min har vi nå tenkt å begynne med å bytte ATC. Dette er første gang eg har prøvd meg på sånne bytte kort. Størrelsen er 2,5 x 3,5 inc. Her har eg brukt akvarell ark, har embossa på motivet med sølv. Stempelet er ifra Marianne design. Etterpå har eg brukt Distrss inc. Salty osean, godt rundt kantene og med mindre trykk og farge inn mot midten. Etterpå spraya eg godt med glimmermist med perlemor over, sånn at alt fløyt litt sammen. Snøfnugget er en MS punch. Bølgedisen er og Marianne design, og god jul aner eg ikkje.
 Her er alle seks, men dette bilde er tatt om kvelden så de blei litt gule.
Å her er de ATCene eg har bytta til meg, denne gangen hadde vi tema jul.

1 kommentar:

  1. Takk for koselig scrappekveld:) Det var gøy å bytte ATC`er:) fikk mange flotte jule "minikort". Tusen takk for et nydelig kort:)

    SvarSlett