fredag 22. februar 2013

Fortiden så hekkler eg :)

Blir litt lite scrapping for tiden, men har begynt å hekkle i steden for, så for at bloggen ikkje skal bli heilt tom så blir det et hekkle innslag :) Dette er en tennbrikett boks, som eg har hekla et hylster i halv staver til. Har hekkla på stammen og hekkla turkise blomster. Blei kjempe fornøyd med denne, har funne på heile ideen sjøl, trur eg jaffal. Men i morgen så skal eg på Scrap4fun treff, og det gleder eg meg til. Har handla mange fine ark, så håper at innspirasjonen kommer snikende.

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott tennbrikett boks du har heklet, det var fint med den stammen med blomstene på:) flink du er:) Kjekt å se andre ting du lager i bloggen og:)
    Gleder meg til Scrap4fun treff i helgen:) Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin tennbrikett-boks,fint mønster.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Det er så gøy å hekle! Har nettopp begynt selv og er hektet! Kjempefine boks du har lagd, du er flink! Gleder meg til trefffet i dag! Ses snart!
    Klem June

    SvarSlett
  4. Den var kjempe fin, alt ka du kann :)
    Kos deg på treff, tenker på dere.
    Klem Gro

    SvarSlett