onsdag 27. mars 2013

Bursdagskort til Henriette

 Min gode scrappe veninne Henriette fyller år i dag. Har lagd et vintage kort til en forandring. Arkene eg har brukt er ifra Pion, det er klippe bildet og. Har to forskjellige blonder, organza bånd med ugle sharms. Det er både kakeserviet og oste klut under bilde, blomstene kommer ifra forskjellige produsenter.
 Har stemplet rett på litt reste ark. Stempelet er ifra NSS.
 På innsiden har eg glemt det hvite arket bak mønster arket........ men det var det sikkert ingen som merka før eg ga beskjed :)
Og en enkel bakside, kortet er brettet på toppen, slik at det står bedre.

God Påske :)

3 kommentarer:

  1. Dette passer godt til Henriette!
    Heldige er hun som får det flotte kortet.

    SvarSlett
  2. Tuuuusen tuuuusen takk for et utrolig nydelig bursdagskort Tone:))) Det ble jeg veldig glad for:)) Herlige farger og flott pyntet:))
    Ønsker deg en fin helg:) Klem Henriette

    SvarSlett
  3. Nydelig kort helt enig med Gro passet supert te Henriette:)
    Nydelig det bilde og flotte detaljer du har :)
    Ha en fin ny uke!!
    Klem

    SvarSlett