onsdag 23. oktober 2013

Jul nr. 4

Dette kortet er og lagd på samme måte som de forrige kortene. Teksten er ifra et rubb on ark som eg vant i en blogg candy en gang. Men det var ikkje enkelt å få det fint til, så dette er egentlig baksida, for når eg skulle ta bort folien, så hang fargen på mønster arket igjen i limet, å da blei det jo kvite striper i arket, ikkje fint :( så nå vett eg det. Så på denne klipte eg godt rundt teksten, og vips så blei det fint :)

 Å de har begynt å selge pepperkaker i butikkene, jippi, får litt mer jule stemning når det lukter pepperkaker, nammmm

2 kommentarer:

  1. Så fine julekort Tone du er jo bare ekspert på å få enkle julekort til å bli sååå fine :) Snømann kortet var min favoritt :)
    Ha en fin dag!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine julekort, flotte tekst, og jeg er helt enig med Inger Marie. klem Synnøve

    SvarSlett