tirsdag 4. mars 2014

Votter igjen :)

Fant denne oppskriften for en del årsiden når min svigermor flyttet i leilighet. Så den er nok noen år ja. Er ifra Dale, modellen heter Husflid. Tommelen skulle ikkje ha noe eget mønster, det syntes eg var litt kjedelig, så eg strikka inn ei jente. Mønsteret hadde ingen lange ensfargede partier, å det var vel det eneste positive, for dette mønsteret var helt umulig å huske, måtte nistirre på mønsteret hele tiden. Så detter blir nok første og siste votte paret i dette mønsteret.

1 kommentar:

  1. Du er så flink til å strikke votter Tone:) Blir inspirert av deg:) Jeg har hatt lyst til å lære meg å strikke selbuvotter lenge, men det har bare vært med tanken!
    Flott mønster, så var det så stilig når du strikket den jenta på tommelen:)
    Klem Henriette

    SvarSlett